Több ügyfelet szeretnél?

Rólunk

Pátkai Mihály
tulajdonos
Szikora Márton
tulajdonos
Fejős Tibor
tulajdonos, ügyvezető
Vida Izsák
tulajdonos, ügyvezető

Honnan jövünk?

A SWITCH a Tower International cégcsoport marketing részlegeként indult. 15 év alatt vált full service ügynökséggé.

Hazai és nemzetközi piacokon egyaránt sikerült célba juttatnunk termékeket és szolgáltatásokat.

Ügyfélszerzés központú szemlélettel rendelkezünk, nem érjük be hangzatos riportokkal - érdemi érdeklődőkre és vásárlókra optimalizálunk.

Kezdhetjük a megkeresések generálását?

0%
100%

Válts szemléletmódot.
Válts marketing stratégiát.
Válts szakértő partnerre.

Kérj ajánlatot, és munkaidőben pár percen belül felvesszük veled a kapcsolatot.
Köszönjük, sikeresen megkaptuk üzenetedet. Hamarosan jelentkezünk!
Úgy tűnik valami hiba történt. Kérlek nézd át és próbáld meg elküldeni újra.

Most ismerkedsz az online marketinggel? Szeretnél elkezdeni hirdetni?
Segítünk tisztázni néhány alapvető kifejezést!

A PPC az angol Pay per Click kifejezés rövidítése, azaz a PPC hirdetés a kattintásonkénti fizetési elven működő modell megnevezése. Ide soroljuk a Google Ads (korábbi nevén Google AdWords) és a Facebook hirdetéseket is, mindkettő aukció alapú online hirdetési rendszer.

A Google AdWords annak idején a keresési kulcsszó alapon működő hirdetésekről kapta a nevét. Új nevén, a Google Ads mára a hirdetési formák széles tárházát kínálja a klasszikus kulcsszó alapon célzott hirdetések mellett más célzási formák, más kampány típusok is elérhetőek (pl. banneres hirdetések, Shopping hirdetések, YouTube hirdetések, stb). Egy AdWords ügynökség vagy Google Ads kampánykezelő a hirdetések elkészítését, beállítását, optimalizálását végzi.

A Facebook (illetve Instagram) hirdetési rendszer alapvetően poszt alapú (kép vagy videó + szöveg) és különböző célzások beállításával juttathatjuk el hirdetéseinket a szerintünk releváns ügyfélkörnek. Fontos különbséget tenni a kiposztolt tartalmak kiemelése (boostolás) és a kifejezetten hirdetési célra készült tartalmak kampány szintű futtatása között, ami egy sokkal összetettebb feladat. Facebook hirdetéskezelőnek hívják a felületet is, ahol a kampányokat beállíthatjuk, de a kampány kezelőt is nevezhetik így, aki ezt végzi.

A PPC kampány kezelő (manager) vagy specialista ismeri a hirdetési rendszereket és azzal nyújt segítséget, hogy folyamatosan finomhangolja a beállításokat, átlátja a számokat, adatvezérelt döntéseket hoz, hogy a legjobb pozíciókat érje el. Figyeli az árakat, hogy a legoptimálisabb költség szinten, végső soron több érdeklődőt, több vásárlót hozzon a céloldalra.

Válts szakértő partnerre!
ajánlatkérés